Ik ben ontzettend tevreden over het werk. het contact verliep professioneel en duidelijk. Ze kwamen hun afspraken netjes na en dachten goed mee over kleurkeuze en afwerking.
Het schilderwerk zelf is van hoge kwaliteit uitgevoerd. Alles is strak afgewerkt en ze werkten netjes en zorgvuldig, met oog voor detail. .
Daarnaast vond ik de communicatie erg prettig:
Kortom, een betrouwbaar en vakkundig schildersbedrijf dat ik zeker zou aanbevelen!
Ons hele huis laten stucen en daarna laten spuiten door onderhoudsbedrijf van der Lugt. Dacht goed mee met ons en kwam altijd netjes zijn afspraken na. De volgende klus hebben we al gepland om onze hele buitengevel te doen. Nogmaals bedankt.
Zal iedereen dit bedrijf iedereen aanraden!!!
Zeer goed werk geleverd👍 en de communicatie was snel en duidelijk!!
Bedankt voor het mooie strakke stucwerk en het spuiten van al het nieuwe stucwerk.
Super professioneel bedrijf met echte vakkennis.
Mijn hele huis met heel veel houtwerk is weer strak in de verf gezet door Onderhoudsbedrijf van der Lugt.
Er is vakwerk geleverd voor een redelijke prijs en royaal binnen de afgesproken tijd.
En... afspraak is afspraak, geen gedoe.
Aanrader! Zeer goed werk geleverd👍
Kwam netjes zijn afspraken na. Erg tevreden
Topwerk afgeleverd! Bedankt jongens!
Ik ben ontzettend tevreden over het werk.
Vakwerk en duidelijke communicatie